Halens camping



Jaha så var det dags för ett besök på Halens camping, en camping som jag apsolut kan rekomenderar, en liten men otroligt mysig. Den ligger vid sjön Halen (säkert därför den heter det den heter) med lite skog runt omkring. Det är nära  till Olofström som är en otroligt trevlig liten stad.



Här tar flickorna en paus med att måla lite, stora som små.



I den lilla staden Olofström finns en av Sveriges största lekplats som roar stora som små, den är värd ett besök bara den.
På fredagskvällen som vi kom hit hade de after beach med trubadur, sånt tycker jag är trevligt.
Om jag har lite att säga till om så vill jag hit fler gånger, skulle även tänka mej att fira midsommar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0