Sista lediga veckan.

Hej på er.
Det var länge sedan jag skrev nu, har inte haft någon lust. Men men nu sitter jag här igen.
Vi har hunnit med ytterligaren en camping sen sist, Ronneby havsbadcamping. En trevlig camping även den. Vi hade sån tur att de hade säsongsavslutning på restaurangen med reducerade priser på maten. Så hela familjen Persson traskade dit, ja med undantag av Emma som va på annat håll. Vi åt och vi drack ,lyssnad även på en trubadur som jag tyckte va jätteduktig, att han va fin att titta på var bara ett plus.
När vi sedan kom hem tittade Linda, Patrik och Isabella in. Vi hann med lite bad en vända till Kosta. Vår sedvanliga dans på terassen får vi inte glömma. De stannar tyvärr allt för kort tid, men men så är det man prioriterar olika.
Nu har man ett par dagar ledigt, sen jobbar man hela helgen, så man få hoppas att det blir lite städning av. Men om jag känner mej själv så kommer nog något annat emellan.
Vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0