Då var julen över

Den här julen gick mej märklöst förbi. Ja, man jobbade julafton och juldagen. Som tur är så var man ledig några dagar efter julen så flickorna kunde shoppa upp  en del av sina julpengar. Så var jag även hemma när Elise fyllde 12 år.
Som många av er vet, så jobba jag då även nyårsafton och nyårsdagen Men Håkan med delar av sin familj kommer hit ändå, de ville det så gärna, så vad ska man säga.
 - Det måste vara tyst efter kl 00.30 för att jag ska upp och jobba.
Göran med bror ska laga mat och dona  i morgon. Naturligtvis åker de först och titta på det traditionella fyrverkeriet vid slottet innan.



Naturligtvis har även vi bakat pepparkakor



En sväng till backen har vi med hunnit med, här fikas det mellan åken.




Vilopaus i julstressen.



Födelsedagsbarnen.




Kusinträff i "baren"



Klart man ska vara glad på sin födelsedag


Kommentarer
Postat av: annette

pussa elise från mig o önska henne ett stort grattis....backen; den längtar även jag till.

ha det gott nyår (en annan jobbar oxså). Kram annette

2009-12-30 @ 18:20:13
URL: http://annettesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0