Ursäkta mej

Förlåt alla ni som följer min blogg, men det har varit mycket jobb, julbord, julfest och möten för min del den senaste tiden, en upptagen kvinna eeeh. Denna vecka blir något liknande två utvecklingssamtal, åka in till stan med flickorna, så de få handla upp pengarna som de fick av mormor och morfar. Jag skickar Göran på klassmötet.

Hade tre lediga dagar att se fram emot, med de har krymt till två. Det är lika bra att passa på att jobba, man vet inte hur det blir nästa år.

Men jag lääängtar till detta  som ni ser nedan






Puss Catherine

Kommentarer
Postat av: Annette

Jag förstår precis hur du menar...jag längtar med. Kram på er alla

2009-12-07 @ 15:53:47
URL: http://annettesida.blogspot.com
Postat av: Anonym

ja jag längtar med det är jäktigt till jul men januari är det lungt då har man inga pengar eller<+kram

2009-12-08 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0