En oturskväll

Igår kväll var det inget kul alls.  Jag står och plocka med min berömda tvätt när telefonen ringer, jag hade tagit med mej
medicinnycklen med mej hem, de hade bara en eftersom det har försvunnit en tidigare. Så det var bara att sätta mej i bilen och köra de 2 milen till jobbet. Något senare var jag uppe på toa, går ner för trappen och nere på hallgolvet står ett par foppadojor som jag inte ser ochstiger ner på den, naturligtvis stiger  jag snet och sllår i golvet med en rejäll smäll. Fallet var inte så farligt, men foten fy fan, hade så ont, kunde knappt sova. Jag lindade den tog en handuk med en ispåse och la i sängen som jag la foten på. Pojkarna fick hjälpa mej något senare upp på toa igen.Åh åh. en sån plåga. Idag känns det bättre, Men flickorna ville åka och bada men tyvärr, frikopplingsfoten är skadad.


Så det får bli poolen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0