Fredriksdalsteatern mm

I lördagrkväll var vi och tittade på Eva Rydberg, Clas Malmberg och kompani. Det var mycket trevligt. Vi hade en kycklingsallad som vi åt i pausen som jag hade gjort. Men tyvärr var inte avslutningen på föreställningen lika trevlig, himlen öppnade världens regnväder och åskväder uppenbarade sig cirka en kvart innan föreställningen var slut. Så det slutet få vi se sen när det visas på tv. När vi sedan var tillbaks till campingen fick Patrik för sig att vi skulle tävla mot Göran som sin vana trogen alltid ska ta en annan väg än oss andra. men se det skulle jag inte ha gjort för mina ben hann inte riktigt med och jag gjorde en liten flygtur och landade sedan och kasade enligt Patrik flera meter på marken aj aj det gjorde ont. Så idag är man lite öm i kroppen.  Nu befinner vi oss på Olofsbo camping på nya äventyr. Vi hörs snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0