Äntligen sommar

Då har midsommar passerat, och inte ett enda kort blev taget, synd och skam. Men det var kuuuul vi dansade loss runt midsommarstången på fredagseftermiddagen med barnen. Det hatr aldrig varit så kul att dansa runt stången innan. Men jag ska kanske börja i rätt ända när jag kom ner till Kristianopel på torsdagskvällen blev man mottagen med stora kramen det kändes bra. Annette, Josan och jag dansade sen loss nästan hela kvällen. Fredagen flöt sen på som sagt var. Lördagen regnade det sen med jämna mellanrum tyvärr, men när kvällen kom var vi igång igen Josan och jag, även Leif, Magnus och Göran hängde på oss mot slutet av kvällen trevligt. Söndagen är som alltid en packadag och hemresedag de är aldrig roliga Emmie vill så gärna följa med Emilia hem men tyvärr funkar det inte, annars hade hon fått det för mej. Söndagen var min ligga lågt dag eftersom jag skulle jobba på natten se, jag kan inte lägga mej och sova på dagen. Så den dagen var man vaken i  22 timmar. Emilia hade  en kompis hemma  Sen blev man väckt klockan 11 på tisdagen av telefonen (får skylla mej själv som inte drar ur jacket), det var en kompis till Emilia som ville leka, det var till  att masa sig upp. jag hade lovar de andra flickorna en tur ner till Karlskrona, så vi äkte ner efter att vi hade släppt av Emilia. Idag var det en vända till tandläkaren med Emilia på morgonen. Sen ska vi åka och fika hos Janette.



Jimmy fixar utesoffan.



Barnen i action en del jobbar en del roar sig.
Sen har vi den som sitter inne vid TVn åh åh åh, vad ska man göra????
I morgon är det jobb igen, så även på fredag ledig lördag sen på att igen på söndag.
Detta är min vecka inte så spännande, tyvärr

Har det så bra så länge.


Kommentarer
Postat av: Josan

En vecka har gått och den har varit förkyld jobbar helg den var fin din nya blogg kram josan

2009-06-26 @ 11:47:02
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com
Postat av: Annette

Mmm Emmie tjatar fortfarande om att hon vill vara med Emilia...men det kommer flera tåg.

Ha det bra i sommarvärmen så ses vi snart igen

Kram Annette

2009-06-29 @ 19:22:39
URL: http://annettesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0