Hur ska man hinna?

Man bara jobbar och jobbar, jag känner lite att jag inte hinner det jag ska. Då tänker du säkert att du har tid att sitta framför datorn. Ja säg det men man måste varva ner lite ibland. Emma tar studenten på tisdag, då ska det städas, handla, göra en smörgåstårtaoch baka något till kaffet. Men jag är bara ledig på tisdagen och på kvällarna innan.  Sen har vi två skolavslutningar på fredag, då hade vi tänkt att ha en liten grillfest på kvällen. Det blir kul utan sprit, eftersom jag aldrig ska dricka mer.





Men när allt är över såär man så här GLAD

Kommentarer
Postat av: Josan

Hälsa alla barnen som tar studenten och slutar skolan jag det är faktiskt en avkopling att sitta vid datorn bland. ha en trevlig fest på fredag utan sprit kram

2009-06-08 @ 10:37:29
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com
Postat av: Annette

mmm.ska man tro dig eller????

Annette

2009-06-08 @ 20:27:27
URL: http://annettesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0