Har jobbat idag

Jaha så har man jobbat idag. Fick hoppa in ett par timmar när personalen hade möte. Det känns jättejobbigt tycker jag, det tar på psyket. Man sitter och prata och skoja ihop med sina jobbarkompisar, som då inte är jobbarkompisar igentligen. Men det känns ändå som om man är en i gänget. Sen blir man bortplockad, för att bli tillbakaplockad när det passa dem. (känns det som). Jag palla inte det riktigt men man kanske vänjer sig. Men som det ser ut nu så har jag jobb från den 14 maj till den 24 juli, så jag ska inte klaga. Men efter det är det ovisst igen. Men få hoppas på det bästa.

VI HÖRS SNART

Kommentarer
Postat av: Josan

Hej vännen du får nog leva med det ett tag se det som en inkörs port jag gick vikarie i 3 år innan jag blev fast alla börjar så ett tu tre får du ett längre vik då kommer det att kännas bättre, håll modet uppe och kämpa på

kram josan

2009-05-09 @ 22:15:46
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0