Körsång

Ikväll är det körövning och även uppsjungning i kyrkan. Ja jag sjunger i en kyrkokör, det händer även att jag gå i kyrkan, min minsta dotter sjunger i barnkören. Detta att man går i kyrkan tycks förvilla en del. Man kan inte festa och gå i kyrkan. Jag vet, men jag tycker att det är besynnerligt. jag är väl som alla andra för det. vår familj tillhör inget särskilt samfund det händer bara att vi går kyrkan ibland. kanske inte så ofta men det händer. Jag tycker att det är tråkigt att man ska i frågasättas för en sån sak, att man skulle vara lite udda. Nej skärpning, alla få väl göra som de vill så länge det inte skada någon annan.     Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Josan

Ja jag håller med dig alla får göra som dom vill jag är ateist men jag tycker om dig i alla fall du får gå i kyrkan hur mycket du vill för mig. Men så är mänskligheten en tel är så trångsynta kram.

2009-05-07 @ 20:49:29
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0