Jantelagen

Ja denna lag är i högsta grad aktuell. Satt i går och chattade med en tjej, ville då påvisa att jag hade blivit vald före en annan person. Men det det gick inte. Jag kanske ska ta histoien från början.

 Jo så här är det, När jag jobbade på Möregården, som är ett äldreboende låg det en lapp på skrivbordet med datum uppskrivna där de behövde en vikarie. Jag skrev upp på en annan lapp mitt namn och telefonnr att jag kan ta dessa dagar. Tjejen jag jobbade med var också en timvikarier, hon gjorde det samma. Dagen efter ringer de upp mej, angående dessa dagar.

Men tjejen jag chattade med tyckte på att, ja men hon den andra kanske inte svarade och kom med en kommentar om att, ja det är bra med bra självförtroende men inte för mycket.

När jag frågade vad hon menade så svarade hon äh skit i det, jag måste gå nu. Jag hoppas att allt va ett missförstånd.

Du ska INTE tro att du är någonting (jantelagen)

Kommentarer
Postat av: annette

MM men det var du som fick jobba och tjäna penger och inte den andra tjejen...skit i de andrav o va glad att du får pengar till jul =)

Bara skojar men folk vill gärna tycka ett o annat

Kramar /Annette

2009-11-03 @ 10:46:22
URL: http://annettesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0