Måndagmorgon

En ny vecka, ser ut som om det blir jobb hela veckan. Onsdag och fredag är öppet än så länge, men om det blir som det pratas om, jobba jag även de dagarna. Då har jag jobbat fredag till fredag, det behöver jag. Vi har en jul i faggorna, julklappar som ska inhandlas.

Denna helgen har varit så tråkig, jobbat och sen åkt hem för att röja undan tvätt och prylar hemma. Och den kommande veckan blir nog lika tråkig. Man börjar längta lite efter advent nu med alla ljus och stjärnor.

Precis som man sitter här och skriver, så ringer telefonen, har fått ett litet vikariat nu fram till den 6 december.
Då blir det nog som jag pratade om innan.

Har det bra vänner, själv har jag en arbetssam vecka framför mej men det är helt OK/ Catherine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0