Ont i ryggen

Idag har jag ont i ryggen, inte alls bra, för lite stavgång nu en period. Där ser man att det hjälper att röra på sig.
Så skämmer jag nog bort mina penisionärer lite, jag hjälper de nog mer än jag borde.
 
En dag ledig nu efter att ha jobbat fem, sen på att igen i två dagar.
Emma och jag ska ta en sväng igen till stan, hon ska ta en runda på banken.
Det blir säkert en fika på IKEA som vanligt.

Ledig sen i helgen, efter det så har man hela sex arbetsdagar i rad. Kommer säkert att bli jobbigt, men ett måste, eftersom det inte blev mycket jobb i början på månaden.

Åhhh så tråkigt eller hur, bara jobb, men så ser vardagen ut just nu.

Fika på IKEA, jobba, ja min vardag nu, ja inkl allt hushällsarbete, ja ja det blir ljusare tider fram över.
Catherine

Kommentarer
Postat av: Annette

Hej hopp...kul att du jobbar och står i men glöm inte bort att njuta av livet. Skånekramar från Mig

2009-11-19 @ 08:25:19
URL: http://annettesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0