Blåsigt idag !

Har varit ute med stavarna idag igen, det var så fruktansvärt blåsigt så vi nästan blåste ner till Söderåkra. Men det var skönt att komma ut. Annars händer det ingentingen livet lunkar på i hösttristessen. Emma sökte in på komvux härom dagen så om allt gå vägen så ska hon förhoppningsvis läsa upp lite ämnen till våren. Och det få vi hoppas på för hon kan inte gå här hemma och inte göra någonting, om inte annat så blir jag frustrerad. Jag har kören i kväll fast inte ens det känns lockande, man är inne i en svacka nu. Det måste nog hända något roligt snart, det är lite för mycket dysterheter nu. Ha det så bra så länge.

Kommentarer
Postat av: Josan

nEJ MIN KÄRA VÄN NU FÅR DU RYCKA UPP DIG DET ÄR HÖST OCH SNART VINTER SEN ÄR DET VÅR IGEN JAG HÅLLER MED DIG DET ÄR NTE SÅ KUL JUST NU. KRAM

2009-10-15 @ 21:22:38
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0