En härlig höstdag

Har varit ute med stavarna, tillsammans med min stavakompis, riktigt uppfriskande. Visst är det härligt med höst, alla dessa färger, man blir lika glad som blir på våren då det knoppar.

Fick en extra dag ledig då det ska vara introduktion till de nya som ska börjar. Det blir lite mycket folk på plats.
Annars vet jag inte riktigt vad man ska hitta på idag, man kan inte hålla på att städa och tvätta jämt. Men jag behöver nog vaska av golven.

Om Emma orkar ta sig ur bingen kanske man kan ta en sväng in till stan, det var längesen vi fikade på IKEA nu. Vår Emma/mamma grej som vi brukar göra.

Fast innerst inne sitter jag och hoppas på att chefen ska ringa och ge mej ett längre vikariat, så man har ett schema att gå på. Har ingen lust att gå tillbaka till den osäkra tillvaron som timvikarie.

Jaja vi få se vad som händer idag vi hörs

cine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0