En härlig söndagsmorgon

Det är bara jag uppe, det är så skönt, jag njuter av att aitta ensam med kaffekoppen. Snart ska jag ut med stavarna, solen skiner ute så det blir säkert en uppfriskande runda, det är bara 2 grader ute nu.

 Sen blir det väl att fortsätta med röjandet. Konstigt det där, men så fort jag blir "arbetslös" så kör jag värsta röjrundan, tur att det inte blir så ofta för då hade det inte funnits en pryl kvar här hemma.

 Flickorna har besällt risgrynsgrät till middag idag???? Ja de är för roliga, det blir lindrigt för mej, så varför inte. Nu rör det på sig, kan det vara mitt lilla åskmoln Elise som har vaknat, då är det bäst man tar skydd. Huuuu

 Ha det så gott nu i höstsolen Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0