Hej, det var länge sen nu

Jaha då får man väl sätta sig en stund, har tyvärr inte haft så mycket tid, eller kanske inte tagit mej tid att sätta mej ner och skriva. Men jag har haft en period där jag har jobbat med bara en dag ledig mellan passen och då ska man passa på att handla och allt annat som man måste.

Då kanske man ska berätta lite om vad som hänt, då börjar jag med jobbet som Emma sökte tja det blev  inte så mycket med det, han skrev upp hennes mobilnr, så hon går fortfarande och gör ingenting.

Vi har även hunnit med en campingrunda på Öland,(skördefesten) nu var det bara de små flickorna som var med och så hade Emilia med sig Veronika annars hade hon aldrig följt med.

Det var jätte mysigt att köra runt och gå in på de olika gårdarna och titta. Var även på loppis och det är inget som jag är så förtjust i rota bland prylar som andra har haft nää.

På de två kvällarna som vi var där satt vi och pratade med Peter och Lena, det var mycket trevligt det är aldeles för sällan vi gör det tyvärr.

Sjuk har jag oxå varit ont i halsen så in i hel......  men jobbat har man endå, dumt ja men vad gör man när man kanske inte har jobb efter den 15 oktober.

Jaha nu har man bara jobb till den 15 okt och det är inte roligt alls, så nu är man tillbaka till timvikarieträsket.
Så nu känns det lite B. Man har vant sig att ha en regelbunden lön.

En bild på Emma från när vi var på Bolmsö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0