Höst inne höst ute

Elise, Elise ja den Elise allt som går emot blir som världens höststorm med tillhörande regnskur. Det var fläckar på hennes kläder som hon tog på sig idag på morgonen därav detta utbrott. Tyvärr ganska vanligt när det gäller Elise, denna vackra lilla varelse kan bli en riktig liten djävul.

Inte nog med det så regnar det ute, så det är höst dubbelt upp här idag.
Man få väl se om man orka ta tag i något idag, har ont i halsen igen. Måste nog ta bort fläcken på Elises tröja om jag ska göra något överhuvudtaget.

Men jag nyser och nyser hela tiden så dammsuga ligger nog också högt på listan, så det blir inte soffan idag heller, fast det blir aldrig soffan för min del.





 

Här ser ni var mina barn står och vänta på skolbussen i höstrusken, ja de står inte där nu.
Men visst är det höst ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0