Måndagmorgon

Då sitter  man här igen, de barn som går i skolan har åkt för flera timmar sen, den som inte gör något alls ligger kvar i sängen. Själv hoppas jag på att det ringer så man få jobbar, fast samtidigt inte.

 Det är möte ikväll angående den kommande klassresan som 6:orna har innan de slutar. De ska rösta fram vart de ska åka ikväll, och Elise vill att JAG följer med.

Imorgon ska Emma och jag storhandla så då "vill" jag inte heller jobba, vi brukar ta några timmar på oss med lite fika mm, trevligt. Fast det är klast att jag vill jobba. Man behöver ju pengar nu när julen börjar närmar sig, nya vinterdäck som måste införskaffas, pellets så vi får värme i huset, vinterstövlar till flickorna. Herregud jag behöver jobba dygnet runt. Mina sparade pengar som jag tänkte köpa garderober för kan jag nog säga bye bye till.

Jaja vi få se, det brukar ordna sig Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Josan

När man är ledig finns alltid massor att göra man är aldrig fri snart får du jobb och då är du på banan igen kram

2009-10-19 @ 11:20:47
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0