Rätt livsfilosofi !!!!

Har jag rätt eller har jag rätt ? Det finns de som har tyckt att jag är en riktig gnällis nu när jag inte har ett vikariat. Ja, jag vet att jag har det, men detta är ett psykologiskt försvar. Och enligt en tidning som jag läste igår ska man tycka synd om sig själv för att senare må bra. Där ser ni et är sån jag är. Man kan inte ha en massa undanskyfflade sorger och ångestar (heter det så?).

Så gör som jag TYCK SYND OM DEJ SJÄLV FÖR ATT SENARE MÅ BRA.


Nu något helt annat, ni kanske vill se ett par stycken bilder av några av barnen här hemma i en ganska vanlig företeelse i många hem



Franför TV:n





Oj där kom jag med HIHI



Framför datorn

Jaha mina små vänner idag ska man hoppa in och jobbar, fast bara i 3 timmar. Sen 6 timmar i morgon, Kom nu inte med vad var det jag sa. Jag vet

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Josan

Vad var det jag sa det kommer jobb till dig snart är massor förkylda det är dom på mitt jobb. kram

2009-10-21 @ 12:10:03
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com
Postat av: Annette

Alla måste vi få gnälla ibland...livet e inte lätt alltid speciellt inte då vi inte vet vad som komma skall!!!!!!

Tyck du synd om dig så blir det bättre sedan =)

Kramar Annette

2009-10-22 @ 08:33:43
URL: http://annettesida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0