Sista dagen på jobbet

Nä kanske inte sista dagen, men framöver blir det bara inhopp då och då. Fast jag har redan fått två förfrågningar men inte några fasta datum. Jag vet att jag inte kommer att saknar jobb men det känns alltid bäst att gå på schema.

Idag träffade jag tjejen som ska ta över efter mej, det kändes inte så kul eller är det bara jag som är känslig.
Tog ledigt i morgon igen, fullt hus, det behövs inte 4 personer.

Nu bara gnäller jag men man måste det med ibland.

Ok ha det så länge. Catherine

Kommentarer
Postat av: Josan

Snälla du det löser sig det brukar det göra till slut dom flesta börjar som du men dom får fast till slut. kram tänker på dig

2009-10-14 @ 21:55:18
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0