Vad är jag för människa ?

Varför retar jag mej på småsaker ?
Igår gjorde vi våra egna små pizzor, alla hade gjort sina pizzor när Göran kom hem och det fanns inga strimlade skinkbitar kvar jag säger till detta till Göran och att han få strimlar själv. Nej han gör inte detta han lägger 2 hela skinkor och sen över detta hela ostbitar istället för att riva. Hallå, det är pizza inte varmar mackor vi gör. Klart att folk gör som de vill, men det är själva grejen gör man pizza så gör man pizza.

Även detta att om jag har köpt hem goda ostar och tillhörande kex med lite gott vin till en fre- eller lördagskväll och vill ha lite mys, då sätter han på kaffe och äter kexen rakt av utan något på. Då kunde man ju lika gärna ha satt dit kexpaketet brevid honom. Som sagt va, det är själva grejen.

Alla ni som känner mej vet att jag kan tjurar ihop fullständigt för bagateller. Fast jag vet att jag är igentligen är en snäll och givmild person.

 Men ingen är perfekt, inte ens jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0