Back to reality

Nu är allt som det ska vara, kören hade sin första övning igår kväll. Ungarna har börjat i skolan, tja för en vecka sen. Men det tar ett tag att smälta allt. Elin har börjat i 7:an, min  förvirrade lilla tjej. Jimmy på gymnasiet min minsta pojk har blivit stora herrn. Elise går nu sitt sista år på Halltorpskolan, den tysta, lilla skönheten går i 6:an.
Jag själv, jobbar som sagt kvar ett tag till. Sen får man se vad som händer. Johan kämpar vidare, hoppas att det går bra för honom i år. Emma, ja Emma vad ska hon hitta på. Emilia började i 3:an, hon är lika förvirrad hon som sin syster eller rent av värre. Men jag älskar mina barn över allt annat.
 Idag när jag kom hem kastade  två av dem sig över mig och kramade mej, så man nästan tappade andan.


Kommentarer
Postat av: Josan

Det är klart att man älskar sina barn och du har goa barn. kram

2009-09-06 @ 15:55:30
URL: http://josan-josansbloggblogsspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0