Varenda tanke varenda handling

Hela ens existen går ut på att man ska göra det som är bäst för barnen. Även semestern gör man det som barnen vill, man åker till nöjesfält, campar så att de har möjlighet till bad och fiske. Kan de inte bada åker man till ett badland som Skara sommarland eller liknande.

Men jag kanske inte vill åka karuseller, jag kanske inte vill bada. Jag vill ha en pub med en trubadur som spela och sjunger låtar som jag kan sjunga med till. Jag vill ha en dansbana där de spelar dansvänlig musik, så man kan rocka loss.

När få jag detta ? När jag är 70 och inte kan sjunga eller dansa.

Nästa år är det i mamma Catherine som bestämmer vart vi ställer husvagnen.

Sjung och va glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0