Latast av de lata

Jag är nog den lataste som finns på denna jord. Det tar mej tre dagar att städa huset och ändå så är det inte riktigt gjort. Jag tycker inte om att städa, och det har nog smittat av sig på mina barn, de är inte så glada åt det de heller. Men så har man tyvärr en man som inte alls vill städa inomhus, går hellre ut och plocka, inte roligt sa han en gång när jag sa till honom att det kanske finns lite att göra här inne också. Så då är det inte undra på att det ibland ser ut som det gör här hemma

Men, men jag tar lite i taget så jag inte tråka ut mej. Tur man är ledig ett par dagar i taget.

Då få man skånefrämmande i helgen, ska bli trevligt, det var ett tag sen nu. Hoppas vädret blir hyfsat så det blir en runda till backen. Annars vet jag en som vill att vi åker till det nya modehuset vi har i stan. Elin vill gärna gå runt och spana i affärer, ja Elise med för den delen. Emilia och Emma därimot är inte av den typen, de är sååå lika de två. Fast Emma har aldrig varit så gnällig som Emilia är. Hon spelar nog på det att hon är minstingen.

Ha det bra nu på det stundande sportlovet






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0