Vad glad man blir när solen skiner

I skrivandets stund skiner solen. vad glad man blir då. Den har gjort sina trevande försök innan men inte lyckats. Men nu så har hon vunnit. I dag är man ledig, vad ska man hitta på då. Det blir väl det gamla vanliga plocka lite, och tvätta lite.

Emila har sitt uteliv i dag, sicken tur att solen orkade sig fram.

Igentligen så skulle man gå till affären idag, få se hur det blir med det.

På torsdag ska vi ut och äta med jobbet, det ska bli trevligt. Jag ska ut med mina arbetskamrater, det låter det. Jag har inte haft arbetskamrater på tid och evigheter känns det som.  Det är inte det samma när man är timvikarier. Men de har hela tiden sagt att de tycker att jag är en i gänget endå, så man får väl lita på det. Och det känns tryggt.

Ha det gott i solen.



Kommentarer
Postat av: Josan

Och här vräker snön ner fy attans ingen sol här inte fast det brukar inte vara på kvällen, kram

2010-02-02 @ 22:48:21
URL: http://josan-josansblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0