Sol i dag

Strålande solsken, 13 minusgrader, ja jag tänker inte gå ut i dag mer än nödvändigt.

Idag har jag skickat iväg ytterligare två till skolan. Konstigt att börja på en fredag, det kan man kalla mjukstart. Själv ska jag jobba hela helgen, så familjen får man inte se mycket av. Det är skit med dessa delade turer, har en sån i morgon.

Det ska bli skönt att komma tillbaka till vardagen, så man få lite ordning i huset. De är ju inte så hjälpsamma precis mina små troll. Är de borta halva dagarna hinner de inte stöka till så mycket. Och jag hinner få undan.

Men inget roligt händer nu denna perioden. Ok jag var på Sandra i tisdagskväll ...ja det var kul, men så mycket folk. De är sig lika i verkligen Scotts, ja även Playtone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0