Mår inte alls bra

Vårdepretion ? Nu vet jag vad en ångestattack är. Fick två stycken på vägen ner till Simrihamn. Det är omöjligt att stoppa den, man känner ett tryck mot bröstet, sen bara gråter man. Borde har förstått att något var på gång, har varit så trött den sista tiden. Men man tror bara att det är vårtrötthet. Hoppas att det går över, men tyvärr så gör det inte det av sig själv. Man behöver ha nån att prata med, men vart ska man hitta det i dessa tider (alla är så självupptagna). Här skiner solen nu, härligt att se (men den rätta glädjen vill inte infinna sig) Ryck upp dig Catherine

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen så tråkigt att höra, att du mår så dåligt jag vet hur det kan kännas har själv känt och haft en sån period. Vad jobbigt när du skulle på kalas och må så dåligt och inte fans det nån tid för att du kunde prata med någon. Det är inte så konstigt häller att du mår dåligt du har så mycket omkring dig och du bara ger och ger, men får du något tillbaka. Jag tycker du är så duktig har så många barn och allt som ska skötas mat tvätt städ handla och gud vet allt. vet du jag tror du är alldeles för snäll, du måste inte göra allt själv för att du är mamma för du är inte stålmannen. Du måste hitta lite egen tid gå på stan ut o fika kolla kläder eller vad du tycker om masage kanske eller om du har nån vännina gå ut och ätt bio eller nåt. Bara så du får ha egen tid det måste man ha ibland. kram vännen hade jag varit nära dig skulle jag ta hand om dig

2010-03-22 @ 19:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0