Bryt ihop

Längesedan jag bloggade, men vet  ju inte riktigt vad jag ska skriva om. Men kanske jag skulle skriva ner mina tankar lite här och nu. Jag vet att jag har gjort en del utspel den senaste tiden och detta har resulterat i en del kedjereaktioner. Som bla. att vissa har plockat bort mej från facebook mm. men ni ska bara veta att jag står för allt jag har gjort och skrivit. Dels för mina hemmavarande barn skull för jag vet att de har blivit mycket sårade och ledsna och jag vill inte att detta ska upprepas dels även för min och min mans skull som även vi har blivit det samma, men vi som föräldrar måste stå där och vara starka. Nu kanske en del tycker att jag överdriver. ja kanske det men ni har inte varit med på hela resan så håll bara käften. Det går till en viss gräns sen orkar man inte mer.

Närmare detaljer en annan gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0